Kirkkonummen koirametsä

Mukava metsäretki koiran kanssa

Anna koiran mennä omaan tahtiinsa ja nauti kauniista luonnosta rauhallisin mielin. Aidatun koirametsän voit vuokrata yksityiskäyttöön tai järjestää porukalla leikkitreffit.

Kirkkonummen koirametsä on reilun hehtaarin kokoista yksityisomisteista panssariverkolla aidattua suomalaista sekametsää. Alueella voit antaa koirasi juosta turvallisesta, treenata tai vaikka järjestää leikki- tai pentutreffit. Pehmeällä alustalla vapaana liikkuminen on erinomaista liikuntaa etenkin koiranpennuille. Metsä rauhoittaa ja edistää myös omistajan hyvinvointia.

Järjestyslain mukaan koirat on pidettävä kiinni taajama-alueella sekä metsästyslaki määrää kiinnipitoajan maaliskuusta elokuuhun, jolloin koirien tulisi olla kiinni tai välittömästi kytkettävissä. Metsästyslain mukaan koiraa ei kuitenkaan saa pitää irti toisen alueella ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa. Koirametsässä voit antaa koirasi juosta vapaana nauttien luonnosta turvallisesti. Täällä koira saa olla koira!

Kirkkonummen Koirametsä sijaitsee Hilantien varressa, kauniissa maalaismaisemissa. Koirametsä on auki joka päivä klo 6–22 vuoden ympäri ja käytössäsi ovat laavu sekä ulkohuussi. Alueelle pääsee vain ajanvarauksella, varaathan vähintään kahden tunnin ajan jos haluat grillata. Varaa vuorosi varauskalenterista, lisätietoja voit kysyä soittamalla tai viestillä.

Varaa vuoro

Noudatathan koirametsän ohjeita vieraillessasi alueella.

Koirametsän ohjeet

KOIRAMETSÄ PÄHKINÄNKUORESSA

Aidattu metsäalue

Ajanvarauksella

yksityiskäyttöön 1-3,5 h ajaksi

Koirat saa mennä vapaana

Liikuntaa ja hyvinvointia

koiralle sekä sinulle

Ulkohuussi ja laavu käytössä

Avoinna klo 6–22 joka päivä

KIRKKONUMMEN KOIRAMETSÄ / KYRKSLÄTTS HUNDSKOG

Hilantie 357

02480 Kirkkonummi

Sijainti kartalla >>

Seuraa meitä somessa!

Ota Yhteyttä

Kysy lisää tai pyydä tarjous!