Kirkkonummen koirametsä

Varaa hauskin hetki koirallesi

Ajanvaraus

KIRKKONUMMEN KOIRAMETSÄ / KYRKSLÄTTS HUNDSKOG

Koirametsä on avoinna joka päivä klo 6–22 ja sinne pääsee ainoastaan ajanvarauksella.

Varaa aikasi sähköisen varausjärjestelmän kautta.

Tutustuthan koirametsän ohjeisiin ennen vierailuasi.

Pidä kiinni varausajoista!

PIN-koodilla pääset sisään vasta tasan vuorosi alkaessa.

Älä saavu parkkipaikallekaan etuajassa jotta edellinen vieras ehtii poistua paikalta ja

poistuthan myös koirametsästä ja parkkipaikalta välittömästi aikasi päätyttyä.

Voit varata metsäalueen yksityiskäyttöösi 1–3,5 tunnin ajaksi. Varaathan vähintään 2 h 15 min ajan, jos haluat grillata laavussa. Ajanvaraus maksetaan etukäteen maksujärjestelmän kautta. Porttikoodi (PIN-koodi) tulee välittömästi maksun jälkeen sähköpostiin. PIN-koodilla pääset sisään vasta tasan vuorosi alkaessa.

Ajan voi varata ainoastaan varauskalenterin kautta ja lisätietoja voi kysyä puhelimitse, sähköpostilla tai sivujemme yhteydenottolomakkeella. Tutustuthan koirametsän ohjeisiin ennen vierailuasi. Varaa hetki aikaa nauttia rauhallisesta luonnosta ja vapauden ilosta!

Pidä kiinni varausajoista! Saavuthan paikalle max 5 min ennen oman ajan alkamista, jotta edellinen vieras ehtii poistua paikalta ja poistuthan myös koirametsästä välittömästi aikasi päätyttyä.

Kaikkiin varauksiin sisältyy aina vartin vaihtoväli asiakkaiden välillä, joka varausjärjestelmässä näkyy automaattisesti 15 minuutin lisäyksenä varaamaasi aikaan. Eli varatessasi 60 minuutin ajan, varausjärjestelmä näyttää 75 minuuttia poistumisajan kanssa. Vaihtoväli on aikasi lopussa.

Lahja- ja sarjakortit koirametsään ovat ostettavissa ToloGo-sovelluksessa.

Lataa ensin ToloGo-sovellus sovelluskaupastasi.

Shopin ja Storen kautta voi hankkia

1 h (30 €) lahjakortit tai

2 h 15 min (60 €) lahjakortit sekä

10-tunnin sarjakortit (270 €).

Lahja- tai sarjakortti alennuskoodeineen tulee sähköpostiisi kahden vuorokauden sisällä.

Tehtyä varausta ei pysty muuttamaan, mutta voit perua varauksen 24 h ennen varattua aikaa ja tehdä uuden varauksen. Ajan voi perua ToloGo-sovelluksessa tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen hanna@jeggars.fi väh. 24 h ennen varattua aikaa. Rahat palautetaan automaattisesti Paytrailin kautta.

Tulenteko on sallittu vain 2 h 15 min pituisissa ja tätä pidemmissä vuoroissa, jotta nuotio ehtii sammua varauksen aikana.

Voit ostaa polttopuut verkkokaupasta varauksenteon yhteydessä hintaan 5 €/kerta väh. 2 h 15 min varausten yhteydessä. Polttopuut löytyvät laavun takana olevasta lukitusta laatikosta. Laatikossa on polttopuiden lisäksi sytytyspaloja ja tulentekovälineet.

Metsäpalovaroitusten aikaan tulenteko on kiellettyä.

Maksutavat:

• Verkkopankkipainikkeet